Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Apr 2024 13:11:26 +0300

Jõelähtme Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/03092 aadressile Harju maakond, Jõelähtme vald, Ruu küla, Anija 
metskond 12 (null) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Edastame arvamuse andmiseks 
projekteerimistingimuste taotluse mobiilsidemasti püstitamiseks Anija 
metskond 12 maaüksusele

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26950301>  (menetlus nr: 
425240), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 26.04.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Jõelähtme Vallavalitsus) või menetleja (MAIKE HEIDO) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister